Phone: +36309729679 Email: janecskoadrian@gmail.com
Sodi World Finals beszámoló- Anna

Trombitás Anna

Fantasztikus 5. helyezéssel zártam az SWS International Finals női döntőjét.🌍🏎️🏁

Köszönöm a felkészítést Adrián Janecskó – nak, aki megtanított az alapoktól vezetni, helyes stratégiát választani, stabilan védekezni, és tisztán előzni!

Büszke vagyok rá, hogy a top idők között voltak a legjobb köridőim a szabadedzéseken, az előfutamokon, és a döntőben is.

Büszke vagyok rá, hogy a világ minden tájáról érkező legjobb versenyzők között stabilan védekeztem, és hatékonyan, tisztán előztem.

A döntőben az addigi versenyek alapján a 7. helyről rajtolhattam, ami szép eredmény.

Ez lehetett volna rosszabb is, és jobb is:

⏱️Az időmérőn 1 tiszta kört futhattam az előttem csatázók miatt, amivel a 8. helyre kvalifikáltam magam. Ezzel az eredménnyel indítottam az első előfutamomat.

Az 5 előfutam során a helyezéseim:

🎖️Heat1 Q8 P13

Itt a rajtnál 24.helyre estem vissza az agresszíven tolakodók között az első néhány kanyar során, majd visszaelőzgettem magam egészen a 13.helyig. Eddigi versenyekkel ellentétes tapasztalatom, hogy pillanatok alatt letolnak az ívről, ha nem foglalod el az egész pályát..

🎖️Heat2 Q13 P7

Jól elkapott rajtolásnál két hellyel előrejöttem, majd előzgettem a 7. helyig.

🎖️Heat3 Q7 P9Itt 7.-nek értem át a célvonalon, kivéve, hogy nem zászlóztak, viszont előttem ketten is megálltak (a 118-asversenyző), és beragadtam mögéjük, majd mikor gyorsítani kezdtem, a védekezésnél kiütöttek a kanyarban, így elmentek mellettünk néhányan..

🎖️Heat4 Q9 P4

Jó rajtolás után 6.helyről folytattam az előzést a 4.helyig.

🎖️Heat5 Q4 P10

A 4.helyről rajtolva az előlem induló lemaradt a rajtról, visszafogva ezzel az egész sort maga mögött, köztük engem is. Az első kanyarban a tolakodást egy elegáns fékkel kikerülve a 13. helyre estem vissza. Innen a 8. helyig sikerült visszaelőznöm magamat, ahol a korábban említett 118-as versenyzővel együtt fordultunk el az utolsó kanyarban, ahol gáláns helyet hagyva neki a közös elfordulásunkhoz, cserébe levezetett a fűre, ahol már elfogyott a pálya, és a rázókövön átbucskázva estem vissza már a 10.helyen a pályra. A pályabírónál tett kitartó reklamálás során, ami eltartott a versenyek után éjfélig: a ‘versenybaleset’ választ kaptam megnyugtatásképpen.

🎖️Super Heat Q7 P5

Az eddigi versenyek pontszámai alapján a 7.helyről rajtoltam az utolsó pontszerző versenyünkön a döntő előtt. Itt az utolsó kanyarban egy aláfordulásos előzéssel épp egy orrhosszal érkeztem az 5.helyre.

A rajtolásnál már sokan nem tisztelték a többi versenyzőtársukat, az engedékeny elbírálások eredményeképpen… Nekem szerencsém is volt, hogy nem kerültem véletlen balesetbe, és az előző tapasztalataim alapján számítottam az agresszív lökdösésekre, így a védekezésnél már körültekintőbb voltam.

🏆 Final P5

Az összes előfutam alapján 7. helyről rajtolhattam. Egy sikeresen túlélt első kanyar után két kört végig védekeztem, hogy végre elszakadhassak a mögöttem fék nélkül engem toló ‘versenyzőtől’, akit a mögötte vonatozó az egyik kanyarban megelőzött. Innentől elszakadtam, és a mezőny elejére felzárkózás következett, a 8 mp-es hátrányból. Az utolsó körben az 5. helyen értem át a célvonalon.

Vegyes érzéseket hagyott a versenyen az elbírálás, és néhány ‘versenyző’, de ami most számít, hogy mekkora utat jártam be néhány nap alatt, és mennyit erősödtem, mint versenyző!

Örömmel tölt el, hogy ez a tapasztalat örökre szól! 😇🏆

Vélemény, hozzászólás?