Trombitás Anna
Fantasztikus 5. helyezéssel zártam az SWS International Finals női döntőjét.
Köszönöm a felkészítést Adrián Janecskó – nak, aki megtanított az alapoktól vezetni, helyes stratégiát választani, stabilan védekezni, és tisztán előzni!
Büszke vagyok rá, hogy a top idők között voltak a legjobb köridőim a szabadedzéseken, az előfutamokon, és a döntőben is.
Büszke vagyok rá, hogy a világ minden tájáról érkező legjobb versenyzők között stabilan védekeztem, és hatékonyan, tisztán előztem.
A döntőben az addigi versenyek alapján a 7. helyről rajtolhattam, ami szép eredmény.
Ez lehetett volna rosszabb is, és jobb is:
Az időmérőn 1 tiszta kört futhattam az előttem csatázók miatt, amivel a 8. helyre kvalifikáltam magam. Ezzel az eredménnyel indítottam az első előfutamomat.
Az 5 előfutam során a helyezéseim:
Heat1 Q8 P13
Itt a rajtnál 24.helyre estem vissza az agresszíven tolakodók között az első néhány kanyar során, majd visszaelőzgettem magam egészen a 13.helyig. Eddigi versenyekkel ellentétes tapasztalatom, hogy pillanatok alatt letolnak az ívről, ha nem foglalod el az egész pályát..
Heat2 Q13 P7
Jól elkapott rajtolásnál két hellyel előrejöttem, majd előzgettem a 7. helyig.
Heat3 Q7 P9Itt 7.-nek értem át a célvonalon, kivéve, hogy nem zászlóztak, viszont előttem ketten is megálltak (a 118-asversenyző), és beragadtam mögéjük, majd mikor gyorsítani kezdtem, a védekezésnél kiütöttek a kanyarban, így elmentek mellettünk néhányan..
Heat4 Q9 P4
Jó rajtolás után 6.helyről folytattam az előzést a 4.helyig.
Heat5 Q4 P10
A 4.helyről rajtolva az előlem induló lemaradt a rajtról, visszafogva ezzel az egész sort maga mögött, köztük engem is. Az első kanyarban a tolakodást egy elegáns fékkel kikerülve a 13. helyre estem vissza. Innen a 8. helyig sikerült visszaelőznöm magamat, ahol a korábban említett 118-as versenyzővel együtt fordultunk el az utolsó kanyarban, ahol gáláns helyet hagyva neki a közös elfordulásunkhoz, cserébe levezetett a fűre, ahol már elfogyott a pálya, és a rázókövön átbucskázva estem vissza már a 10.helyen a pályra. A pályabírónál tett kitartó reklamálás során, ami eltartott a versenyek után éjfélig: a ‘versenybaleset’ választ kaptam megnyugtatásképpen.
Super Heat Q7 P5
Az eddigi versenyek pontszámai alapján a 7.helyről rajtoltam az utolsó pontszerző versenyünkön a döntő előtt. Itt az utolsó kanyarban egy aláfordulásos előzéssel épp egy orrhosszal érkeztem az 5.helyre.
A rajtolásnál már sokan nem tisztelték a többi versenyzőtársukat, az engedékeny elbírálások eredményeképpen… Nekem szerencsém is volt, hogy nem kerültem véletlen balesetbe, és az előző tapasztalataim alapján számítottam az agresszív lökdösésekre, így a védekezésnél már körültekintőbb voltam.
Final P5
Az összes előfutam alapján 7. helyről rajtolhattam. Egy sikeresen túlélt első kanyar után két kört végig védekeztem, hogy végre elszakadhassak a mögöttem fék nélkül engem toló ‘versenyzőtől’, akit a mögötte vonatozó az egyik kanyarban megelőzött. Innentől elszakadtam, és a mezőny elejére felzárkózás következett, a 8 mp-es hátrányból. Az utolsó körben az 5. helyen értem át a célvonalon.
Vegyes érzéseket hagyott a versenyen az elbírálás, és néhány ‘versenyző’, de ami most számít, hogy mekkora utat jártam be néhány nap alatt, és mennyit erősödtem, mint versenyző!
Örömmel tölt el, hogy ez a tapasztalat örökre szól!